دانلود رایگان بازی Red dead redemption: Undead Nightmare (Region Free Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود رایگان بازی Red dead redemption: Undead Nightmare (Region Free

این بار غرب وحشی به شکل عجیبی تغییر خواهد کرد!!!

تابه حال در بیشتر داستان ها و بازی های دیده اید که غرب وحشی (دوران وسترن باز ها) یکی از خطرناک ترین دوران تاریخ بوده است ، دورانی که مردم در بی عدالتی های فراوان زندگی می کردند و حد و مرزی برای کار هایی که انجام می دادند وجود نداشت . اگر دقت کرده باشی ددر کتاب های تاریخی آن زمان ها و حتی کتاب های تاریخ آمریکا واقعیت های آن زمان را آن طور که باید و شاید نمایش ندادند و بر روی برخی از حقایق پرده کشیدند ، حال شما می توانید غرب وحشیی را تجربه کنید که با ارواح و زامبی های فراوانی پر شده است و شما باید در میان این زامبی ها اهداف خود را دنبال کنید . درست حدس زدید  Undead Nightmare یک DLC جدید برای بازی جذاب و پر طرفدار Red Dead Redemption می باشد که دنیایی جدید را برای شخصیت اصلی این بازی جان مارستون (John Marston) بوجود می آورد و بیشتر این سوال را برای بازی بازان بوجود می آورد که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر مرز اصلی یک بازی زامبی ها باشند؟؟

غرب وحشی ، وحشی تر از همیشه

چندی پیش تریلری از این بازی منتشر شد که حاوی زامبی ها و مبارزات بود . تریلر صحنه هایی از مبارزات جان با زامبی های مختلف را به نمایش گذاشت از جمله این زامبی ها می توان خرس ها را نام برد که به طور وحشیانه ای به شما حمله ور می شوند ، شهر پر از زامبی های خطرناک و مردم دست به دست هم داده اند تا بتوانند این زامبی ها را نابود سازند و شهر خود را در صلح و آرامش نگه دارند باید منتظر ماند تا ببینیم جان مارستون می تواند پیروز از این میدان بیرون آید یا بازنده زامبی ها خواهد شد ، حتی حیوانات نیز از صدمه این زامبی ها در امان نیستند طبق عکس به تصویر کشیده شده اسب جان بسیار لاغر و ضعیف به نظر می رسد و همانطور که مشاهده می کنید گوشتی به پوست ندارد و از قدرت بدنی کمی برخوردار می باشد این گونه اسب ها در طول بازی دارای کنترل سختی می باشند.

برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .

حجوم زامبی ها

در این DLC سلاح های منحصر به فردی اضافه شده اند که از همه آن ها می توانید برای نابودی زامبی ها استفاده کنید ، قابلیتی اضافه شده است به این صورت که شما با استفاده از اجساد انسان و پرتاب کردن آن ها به سوی زامبی ها همه را در یک سو جمع کنید و با استفاده از تفنگ  Blunderbuss آن ها را نابود سازید .  Blunderbuss تفنگی قدیمی می باشد که به وسیله آب مقدس تغزیه می شود این آب را می توان از جست و جوی بدن اجساد زامبی ها پیدا کنید ، آب مقدس تنها راهی است که به وسیله آن می توان زامبی ها را نابود ساخت و از بین برد. مرحله ای در این DLC قرار گرفته است که به شما این امکان را می دهد که به کمک روستایی رفته و آن ها را از دست زامبی ها نجات دهید حال دو انتخاب در پیش روی دارید ، اول اینکه با اهالی روستا تیمی را تشکیل دهید و تمامی زامبی ها را نابود سازید و دوم اینکه خود به تنهایی به میان زامبی ها رفته و دست به کشتار آن ها بزنید و با استفاده از TNT هرچه سریعتر روستا را نابود سازید ، همچنین DLC دارای مرحله ای دیگر می باشد شما وارد خانه ای می شوید که توسط زامبی ها احاطه شده است و باید برای نجات بازماندگان این خانه زامبی ها را از پیش رو بردارید.

جان در حال فرار از دست زامبی ها

Undead Nightmare مسیری عجیب و غریب برای بازی Red Dead Redemption می باشد که در آن تجربه ای متفاوت را کسب خواهید کرد ، چیز های عجیب و غریبی را مشاهده می کنید که باعث شگفتی شما می شوند برای مثال کابوی را می بینید که سوار بر اسبی است که بر اثز حملات زامبی ها آسیب دیده است و همچنان زنده می باشد. این DLC در تاریخ 26 اکتبر (هفته آینده )با قیمت 10 دلار برای PS3 یا 800 Microsoft Point برای Xbox 360 عرضه می گردد.

نویسنده :محمد صادق تواضعی و سينا موسوي

دانلود قسمت 1 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 817 مگابایت

پسورد:www.mihandownload.com

Djsina همراه لحظات خوب شما

 


نظرات شما عزیزان:

آیدا حقی
ساعت15:27---6 شهريور 1390
سلام دوست عزیز، متاسفانه چون شما مارو لینک نکردید، مجبور شدیم لینکتون رو برداریم

picbank.mihanblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.com

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

دانلود رایگان بازی Red dead redemption: Undead Nightmare (Region Free

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود